Elektromos járművek használata a kezdeti magasabb beruházási összeg után az üzemeltetés során jelentős költségelőnnyel jár a robbanó motoros társaikhoz képest. Nincs kötelező szervíz, kevesebb a kopó alkatrész, sokkal ritkábban kell féktárcsát cserélni. De sokat tud spórolni az "üzemanyagon" is főképp akkor, ha lehetősége van elektromos járműveit a telephelyén napelemmel termelt zöld árammal tölteni.
A töltési infrastruktúra kiépítésénél fontos az előzetes tervezés. Hány járművet kell majd tölteni? Mennyi idő áll rendelkezésre a töltéshez átlagosan? Csak személyautók vagy teherautók töltését is biztosítani kell? Napközben vagy csak éjjel tudom tölteni a járműveket? Megannyi kérdés, amiket át kell gondolni a beruházás előtt.
Mi megtervezzük önnek a töltési infrastruktúrát, és teljes körűen kivitelezzük azt.
A töltési infrastruktúra kiépítésénél fontos az előzetes tervezés. Hány járművet kell majd tölteni? Mennyi idő áll rendelkezésre a töltéshez átlagosan? Csak személyautók vagy teherautók töltését is biztosítani kell? Napközben vagy csak éjjel tudom tölteni a járműveket? Megannyi kérdés, amiket át kell gondolni a beruházás előtt.
Mi megtervezzük önnek a töltési infrastruktúrát, és teljes körűen kivitelezzük azt.
Az energia versenyelőny!